Managing for Stakeholders Survival, Reputation, and Success
Managing for Stakeholders
Survival, Reputation, and Success
Autor: R. Edward Freeman, Jeffrey S. Harrison, și Andrew C. Wicks
Descriere: Scopul cărții este să scoată în evidență un mod de a face afaceri “responsabil pentru stakeholderi”. Acest mod a apărut în ultimii 30 de ani de la un grup de oameni de știință din diverse discipline, de la finanțe la filosofie.
Ideea de bază este că afacerile și executivii care le conduc, crează și ar trebui să creeze valoare pentru clienți, furnizori, angajați, comunități și acționari. Și trebuie să fim foarte atenți la modul în care aceste relații sunt întreținute și cum este creată valoarea pentru acești stakeholderi. Acest mod vine în contrast cu viziunea generală de a face afaceri, și anume că trebuie adusă valoare doar pentru acționari. Orice alte benficii (sau erori) care sunt create sunt incidentale.
Cartea evidențiază modele de afaceri care nu se conduc după tradiție, ci crează valoare pentru stakeholderii săi.
Leave a comment