Important

Managing for Stakeholders Survival, Reputation, and Success

Scopul cărții este să scoată în evidență un mod de a face afaceri “responsabil pentru stakeholderi”. Acest mod a apărut în ultimii 30 de ani de la un grup de oameni de știință din diverse discipline, de la finanțe la filosofie.

Managing for Stakeholders
Survival, Reputation, and Success

Autor: R. Edward Freeman, Jeffrey S. Harrison, și Andrew C. Wicks

Descriere: Scopul cărții este să scoată în evidență un mod de a face afaceri “responsabil pentrManaging for stakeholdersu stakeholderi”. Acest mod a apărut în ultimii 30 de ani de la un grup de oameni de știință din diverse discipline, de la finanțe la filosofie.

Ideea de bază este că afacerile și executivii care le conduc, crează și ar trebui să creeze valoare pentru clienți, furnizori, angajați, comunități și acționari. Și trebuie să fim foarte atenți la modul în care aceste relații sunt întreținute și cum este creată valoarea pentru acești stakeholderi. Acest mod vine în contrast cu viziunea generală de a face afaceri, și anume că trebuie adusă valoare doar pentru acționari. Orice alte benficii (sau erori) care sunt create sunt incidentale.

Cartea evidențiază modele de afaceri care nu se conduc după tradiție, ci crează valoare pentru stakeholderii săi.

About Alexandru Ardelean (149 Articles)
Alexandru Ardelean este, de la 1 martie 2015, Redactor Sef al The CSR Report si Managing Director al diviziei de publishing a The CSR Agency - agentie de consultanta in management specializata in CSR (Responsabilitate Sociala Corporativa). Inainte de a se alatura echipei The CSR Report, Alexandru a fost senior editor la Biz pentru 8 ani. Lucreaza in presa de peste 12 ani si este pasionat de aceasta meserie.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*