Important

In cautarea strategiei CSR perfecte

Pentru a ne putea raspunde la intrebarea legata de strategia noastra de CSR am pornit de la o alta intrebare: care sunt zonele care au nevoie de sprijin si sunt de o importanta vitala pentru comunitate si cum putem contribui la dezvoltarea lor in armonie cu valorile noastre? Virginia Otel, Communication Leader al Garanti Romania


Acest articol face parte din primul numar al revistei The CSR Report. Comanda AICI.


Suntem constienti ca avem o responsabilitate fata de comunitate si ca trebuie sa contribuim la fundamentarea unui mediu social, economic si cultural viabil si solid. In primul rand, investim in protectia mediului.

In urma cu cinci ani, am stabilit un parteneriat cu Asociatia Worldwide Found for Nature (WWF) Romania, cu scopul de a sprijini activitatile ONG-ului care pun accent pe protejarea habitatelor naturale ale Romaniei. In cadrul acestei colaborari, am lansat, in 2010, WWF Bonus Card, primul card de afinitate eco din Romania, prin intermediul caruia banca redirectioneaza 0,5% din valoarea totala a tranzactiilor efectuate de posesorii cardului catre proiectele locale ale WWF.

De asemenea, de-a lungul timpului, am organizat diferite campanii dedicate cauzei WWF, cum ar fi: „Cu fiecare cumparatura, salvam impreuna padurile virgine ale Sincii”. In 2013, am initiat o alta campanie, prin care fiecare nou posesor de WWF Bonus Card primea un bonus de 100 de lei, cu posibilitatea de a folosi acest bonus pentru a adopta simbolic un urs brun. In ultimii doi ani, Garanti Bank a sustinut WWF Romania in cadrul Maratonului International Bucuresti. Angajatii bancii, alaturi de posesori ai WWF Bonus Card si de bloggeri renumiti, au alergat pentru Team Panda. Tot din grija pentru mediu incercam sa reciclam cat mai mult si, in acest sens, incepand cu 2010, suntem partenerii activi ai Asociatiei Viitor Plus si ai programului „Recicleta”, care isi propune sa colecteze si sa recicleze deseurile de hartie din sediile de birouri. Cu toata hartia reciclata pana acum, am putea planta o mica livada.

A doua noastra axa de implicare este in sustinerea antreprenoriatului romanesc, mai ales prin sprijinirea unor programe de educatie antreprenoriala. In acest sens, am construit un parteneriat de lunga durata cu Fundatia Romanian Business Leaders (RBL), cu scopul de a contribui la dezvoltarea unui ecosistem sustenabil pentru antreprenorii locali. Din 2013, atunci cand s-a lansat proiectul, au fost organizate 14 workshop-uri, iar, in 2016, RBL isi propune sa organizeze 90 de astfel de ateliere de antreprenoriat. Prin intermediul acestor workshop-uri, participantii au oportunitatea de a afla mai multe informatii despre cum sa isi dezvolte afacerile, dar si sa intre in legatura cu alti antreprenori. In 2016, programul se va desfasura in Bucuresti, dar si in Craiova si in Timisoara.

In plus, sustinem si activitatea Asociatiei Professional Women’s Network Romania (PWN), care isi propune sa ofere antreprenoarelor suportul necesar in a-si dezvolta propriile afaceri. Pentru 2016, ne dorim sa continuam sa sprijinim zonele in care am fost activi pana acum si care fac parte din strategia noastra.


Acest articol face parte din primul numar al revistei The CSR Report. Comanda AICI.


Leave a comment

Your email address will not be published.


*