Raport CSR Orange Romania 2004
Raportul de CSR al Orange Romania privind activitatea din anul 2004.
Acesta este al doilea raport local de CSR al companiei. Pentru al doilea an consecutiv, Orange Romania este singurul actor economic din Romania care alege sa publice un raport de CSR despre activitatea din Romania. Un adevarat deschizator de drumuri care a cautat performanta chiar si in acest domeniu in care, din pacate, nu a fost urmat si de alte companii care activau la acea vreme in Romania.
Din pacate si acest documentul are cateva probleme de lizibilitate, din cauza fonturilor cu diacritice.
Raportul nu mentioneaza respectarea unui standard sau model international de raportare in CSR, dar la final exista un link catre site-ul GlobalRepoting.org).
Este interesant insa ca se mentioneaza in raport ca, desi nu existau standarde de auditare internationale a rapoartelor de CSR, Grupul International Orange a contractat firma Ernst&Young pentru a revizui in fiecare an un numar de rapoarte ale filialelor Orange din lume. Orange Romania nu s-a aflat insa printe ele in 2004. Din afirmatia de mai sus intelegem ca procesul de raportare locala era intr-adevar coordonat de Grup si ca decizia realizarii raportului nu a fost luata exclusiv de managementul local.
Leave a comment