Important

Raport CSR Orange Romania 2006

Acesta este al patrulea raport local de CSR al companiei. Din pacate si ultimul publicat in acest sistem. Din 2007 si pana la final de 2014, Grupul Orange a raportat doar la nivel international. In 2009, Orange Romania a mai publicat un raport scurt denumit Good CSR, dar informatiile acopera putine din aspectele importante pentru stakeholderi.

Raportul de CSR al Orange Romania privind activitatea din anul 2006.

Acesta este al patrulea raport local de CSR al companiei. Din pacate si ultimul publicat in acest sistem. Din 2007 si pana la finalul anului 2014, Grupul Orange a raportat doar la nivel international. In 2009, Orange Romania a mai publicat un raport scurt denumit Good CSR, dar informatiile acopera foarte putine din aspectele importante pentru stakeholderii companiei.

Raportul nu mentioneaza respectarea unui standard sau model international de raportare in CSR, dar la final exista un link catre site-ul GlobalRepoting.org.

Aceasta editie a raportului aduce un pluc calitativ fata de cele 3 anterioare prin mentionarea tintelor propuse pentru anul 2006 si a rezultatelor obtinute.

Se pare ca pozitia de singur raportor local nu a putut fi mentinuta la nesfarsit, iar procesul a fost oprit. Speram ca Orange Romania sa revina asupra deciziei si sa lanseze cat mai curand o noua editie a raportului pentru a-si recapata pozitia de lider in acest domeniu.

Analizeaza raportul:

About Dragos Tuta (63 Articles)
Dragos Tuta (n. 1982) este, de la 1 februarie 2011, Fondator si Director General al The CSR Agency - agentie de consultanta in management specializata in CSR (Responsabilitate Sociala Corporativa). In perioada 1 iulie 2009 – 31 ianuarie 2011 a ocupat functia de Consultant CSR si Comunicare in cadrul OMV Petrom S.A. unde a lansat si coordonat portalul TaraluiAndrei.ro.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*