Raport Sustenabilitate HEINEKEN Romania 2013
Acesta este al patrulea raport de CSR al companiei. Detaliaza activitatile din anul calendaristic 2013 si a fost publicat in martie 2014.
Heineken isi concentreaza actiunile din agenda de sustenabilitate in patru arii cheie, prin care poate influenta amprenta companiei asupra mediului: reducerea emisiilor de CO2, protejarea surselor de apa, achizitia de materii prime si promovarea consumului responsabil. Pentru fiecare dintre acestea si-a stabilit tinte ambitioase.
In 2013, compania a inregistrat progrese in toate ariile agendei “Brewing a Better Future”. Organizatia a scazut consumul specific de energie termica, consumul specific de apa si a eficientizat rutele de distributie, reducand numarul de kilometri/hectolitru cu aproximativ 12%. Mai mult, a fost inceput un parteneriat de doi ani cu Green WEEE International pentru reciclarea deseurilor electronice. Totodata, a continuat dezvoltarea parteneriatului cu ALIAT, prin programul Alcohelp, pentru promovarea consumului responsabil si reducerea efectelor negative ale consumului abuziv de alcool. Alaturi de Asociatia CSR Nest, compania a continuat sa sprijine comunitatile locale prin programul HEINEKEN Pentru Comunitati.
Raportul a fost realizat conform unor standarde proprii, neurmand o metodologie anume.
Datele sunt usor de parcurs si bine structurate. Ele urmaresc politica globala de CSR a companiei si prioritatile pentru anul 2020. Este usor de citit, iar prezentarea grafica este foarte prietenoasa.
Este de apreciat continuitatea in raportarea actiunilor de CSR si misiunea de a prezenta rapoarte locale, asumata prin politica grupului.
Leave a comment