Citeste cele mai importante stiri despre companiile responsabile din Romania si despre modul in care ele aleg sa isi raporteze rezultatele non-financiare in fata publicului.
Fii la curent cu strategia de responsabilitate sociala corporativa (CSR) si proiectele de sustenabilitate ale fiecarei companii.
Lidl demareaza campania "ComPETitia pentru un viitor mai bun”, care are ca scop educarea si implicarea romanilor in colectarea selectiva a deseurilor de ambalaj, in special a PET-urilor [mai mult]
Vodafone Romania a lansat un abonament social, care raspunde nevoilor de comunicare ale persoanelor surdo-mute si include, gratuit, smartphone-ul Vodafone Smart 4, cu aplicatia pentru situatii de urgenta SOS surdo-muti pre-instalata [mai mult]
Samsung Romania organizeaza lectii interactive despre fauna Romaniei, in parteneriat cu Muzeul “Grigore Antipa”, iar copii care participa la aceste lectii, unde tehnologia de ultima generatie dezvolta procesul educational, se bucura de toate aceste surprize [mai mult]
Majoritatea respondentilor din Romania al unui studiu realizat de Unilever considera sustenabilitatea ca fiind o ramura importanta (43%) si chiar foarte importanta (49%) pentru societatea in care traiesc. [mai mult]
OMV Petrom a lansat cea de-a doua editie a competitiei „Fabricat in Tara lui Andrei”, competitia de afaceri sociale in care romanii, cu sau fara experienta de business, isi pot transforma in realitate ideile sau planurile de afaceri ce raspund unei probleme sociale dintr-o comunitate [mai mult]
Porsche Romania a lansat primul sau program de responsabilitate sociala, “Mobilizam excelenta”, dezvoltat impreuna cu Fundatia Comunitara Bucuresti (FCB). [mai mult]
Initiativa "Energie durabila pentru toti” are trei obiective definitorii: asigurarea accesului universal la energie moderna, dublarea ratei globale a eficientei energetice si a ratei de energii regenerabile in mixul energetic global, pana in 2030 [mai mult]
23 de organizatii din Romania si-au unit fortele pentru a contribui la un mediu economic mai responsabil, la lansarea Global Compact Network Romania, biroul local al programului global al natiunilor Unite, UN Global Compact. [mai mult]
15 mai 2015 este data la care Global Compact Network Romania, biroul local, se lanseaza oficial in Romania. La lansarea biroului local, vor fi prezente 24 de organizatii, care s-au unit pentru a contribui la un mediu economic mai responsabil [mai mult]
Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2015 a programului de finantare “Lumea prin culoare si sunet”, dedicat proiectelor de educatie, cultura sau sanatate, realizate in beneficiul persoanelor cu deficiente de vedere si /sau de auz [mai mult]