Barca lui Zoe, alături de Decathlon, vor sprijini 1,000 persoane să deschidă ochii sub apă, oferindu-le o experiență gratuită de snorkeling sau scuba diving pe litoralul Mării Negre, în [mai mult]
Agenţia de consultanţă The Azores organizează a patra ediţie a conferinţei „Best Practices in Romanian CSR”. În data de 24 iulie 2019, la Athenee Palace Hilton din Bucureşti vor fi [mai mult]
La ediția din acest an a festivalului Electric Castle (17 -21 iulie), pentru fiecare PET adus de festivalieri la Royal Bank of Plastic- stațiile de colectare selectivă de lângă Royal Market și [mai mult]
Coaliţia pentru Sănătatea Femeii lansează o nouă campanie de conştientizare cu privire la cancerul feminin, derulată sub sloganul „Deschide ochii”. În fiecare an, în România, peste [mai mult]
În câteva zile, 30 de copii cu deficiențe de vedere și 30 de piloți de biciclete tandem se întâlnesc la Izvorani, la baza sportivă a Comitetului Olimpic și Sportiv Român, pentru a practica [mai mult]
Coca-Cola HBC România, Kaufland și Ursus Breweries sunt parteneri de colectare selectivă al celui mai mare festival de muzică de la malul Mării Negre, Neversea, pentru al doilea an la rând. [mai mult]
The Azores Sustainability & CSR Services lansează în luna iunie 2019 prima ediție a Community Index Magazine, singura revistă bilingvă dedicată investițiilor în comunități derulate de [mai mult]
Departamentul pentru Situații de Urgență, cu sprijinul LIDL România și al Fundației pentru SMURD lansează programul național “Punct de prim ajutor. Fii salvator!”, pentru educarea [mai mult]
Universitatea din București, prin Centrul pentru Studii de Dezvoltare și Cooperare Internațională (IDC) al Facultății de Științe Politice, organizează joi, 30 mai 2019, o nouă ediție din [mai mult]
Marți, 21 mai, Fundația Hope and Homes for Children și Kaufland România au inaugurat casa de tip familial „Felicia”, prima casă de tip familial dezvoltată de Fundație în cadrul procesului [mai mult]