Noutati

,,Act for food” makes life good! Programul mondial Carrefour pentru tranzație alimentară responsabilă.

13 septembrie 2018 – Pentru a deveni lider mondial în tranzația alimentară pentru toți, Carrefour lansează în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine”. Cele patru arii prin care Carrefour dezvoltă „Act for Food” în România sunt: produse BIO, Mărci proprii, Filierele Calității și Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști.

Suntem ceea ce mâncăm, o alimentație corespunzătoare fiind principalul combustibil din viața solicitantă a fiecăruia. Pentru a avea certitudinea că resursele care ne alimentează zi-de-zi sunt adecvate sănătății noastre și celor din jur, trebuie să avem în vedere siguranța alimentară, originea produsului și relațiile cu sectorul agricol. Cu 320 magazine de unde românii își procură hrană, Carrefour lansează o serie de inițiative în sensul îndeplinirii acestor provocări alimentare și cel mai important, pentru satisfacerea responsabilă a cerințelor consumatorilor.

„Încă de la începutul acestui an, Grupul Carrefour și-a stabilit un obiectiv strategic, acela de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toți, oferind clienților săi, în fiecare zi și oriunde aceștia s-ar afla, produse de calitate și de încredere la un preț corect. Acest angajament pe care Carrefour și-l ia față de clienții săi este unul firesc, în contextul în care consumatorii nu au fost niciodată atât de preocupați ca până acum de ceea ce mănâncă, de calitatea și transparența procesului alimentar, precum și de lupta împotriva risipei alimentelor. Grija pentru colaboratorii şi clienții noștri, cât şi pentru comunitățile în care activăm este o preocupare constantă pentru Carrefour și parte din ADN-ul companiei”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, IT şi Digitalizare Carrefour România.

Implementarea programului ,,Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine” se realizează în toate țările grupului Carrefour începând cu luna septembrie. Următoarele principii strategice sunt respectate în cadrul programului Carrefour, ce va promova o serie de arii în direcția unei alimentații asigurate în mod sustenabil: calitate alimentară (varietate mare a produselor sănătoase și a celor bio), prețuri accesibile (raport corect calitate – preț), omnicanalitate, (disponibilitate a produselor în toate formatele de retail, inclusiv în mediul online) și angajamentul Carrefour pentru dezvoltare durabilă.

Pentru a răspunde acestei provocări majore, Carrefour inițiază patru acțiuni concrete în România:

  • BIO, unde peste 1.000 de produse bio vor fi puse la dispoziția clienților la prețuri accesibile;
  • Filierele Calității, prin care este atent monitorizată calitatea produselor, de la faza de producție sau creștere și până când acestea ajung la raft;
  • Mărci proprii, unde se vor regăși peste 3.000 de produse marca proprie la cel mai bun raport calitate – preț;
  • Cooperativă Agricolă Carrefour Vărăști, prin care este susținută dezvoltarea producătorilor locali, precum și promisiunea de a oferi consumatorilor legume proaspete, de calitate, 100% românești.

 

Noul slogan de brand ,,Carrefour. Cu toții merităm ce e mai bun” reflectă filozofia noului program de tranziție alimentară și înglobează obiectivele platformei ,,Act for Food”, odată cu implementarea și evoluția acesteia.

 „Calitatea produselor alimentare reprezintă unul dintre elementele centrale ale strategiei noastre. De aceea, inițiativele noului program Act for Food sunt dezvoltate în concordanță cu planul de transformare „Carrefour 2022“, o dovadă concretă a angajamentului nostru de a oferi clienților alimente de calitate, care să fie de încredere, accesibile peste tot și la un preț rezonabil. Iar, pentru toate acestea, încercăm să îmbunătățim permanent serviciile universului Carrefour, astfel încât să garantăm consumatorilor români, în orice moment și în orice loc s-ar afla, cea mai bună ofertă alimentară, și să ne consolidăm relația cu toți colaboratorii și producătorii locali”, spune Luminiţa Iacob, Director Comercial Carrefour România.

Carrefour demonstrează eficiența implementării valorilor sustenabile legate de alimentație prin următoarele dovezi specifice, pe care urmărește să le extindă constant până la atingerea obiectivului final, acela de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toți, oferind celor 13 milioane de clienți zilnici, zi de zi și pretutindeni, produse alimentare de calitate, sănătoase și la un preț rezonabil:

BIO

– spațiul dedicat produselor BIO din sectorul cumpărăturilor zilnice a crescut cu 52%;
– 4 hypermarketuri din 32 au certificate pentru a produce pâine organică;
– 15 producători români de fructe și legume vor fi susținuți în procesul de tranziție către producție BIO până la finalul anului 2019.

O gamă variată de produse Marcă Proprie

– peste 3.000 de produse Marcă Proprie la prețuri accesibile și calitate crescută, 80% dintre produsele Marcă Proprie Carrefour fiind fabricate în România.

Filiera Calității Carrefour

– în portofoliul Filiera Calității Carrefour sunt cuprinse produse precum: morcovi, cartofi, carne de porc, vită și somon, iar pe viitor, gama se va extinde, fără a face însă compromisuri de la standardele de calitate.

Cooperativa Agricolă Vărăști

– acoperă 37% din oferta de legume de pe rafturile magazinelor Carrefour. Doar în 2017 au cumpărat 3.300 de tone de legume de la fermieri locali.

O minte sănătoasă și un corp sănătos sunt condiționate de comportamentul alimentar, pe care îl formăm raportat la avantajele oferite de cei care ne asigură mâncarea. În România, grupul Carrefour maximizează proximitatea față de clienți prin posibilitatea de a face cumpărături, atât în cele 320 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, cu livrare oriunde în țară sau cu ridicare de la punctele ,,Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. În plus, Carrefour pune la dispoziția clienților din București, Cluj, Constanța și Iași platforma gratuită BRINGO, disponibilă în Google Play și App Store, cu posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse de hipermarket, livrate în 90 de minute. Astfel, Carrefour acționează conștient de modul în care influențează alimentația clienților, atât din punctul de vedere al timpului disponibil, a orarelor de masă și a conținutului acestora, cât și a susteinabilității.

Mai multe informații pe actforfood.carrefour.ro/.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Comanda online revista The CSR Report. Livrare GRATUITA! Dismiss