Noutati

Dero lanseaza o noua campanie de sustinere a femeilor din Romania

DERO va sustine doua proiecte care se aliniaza cu strategia si identitatea brandului: sustinerea femeilor care se dedica zi de zi familiei si celor din jur, a femeilor care cred in sansa lor, prin intermediul noii campanii „DERO sustine visurile romancelor”. Cele doua proiecte selectate sunt brutaria care face paine cu maia MamaPan, proiect initiat de Centrul Parteneriat pentru Egalitate, si Anotimpuri la borcan – un proiect al asociatiei neguvernamentale React.

In plus, DERO va lansa un proiect pilot prin care va dona masini de spalat automate si detergent catre familii din zone defavorizate din centrul si sudul tarii. Astfel, femeile beneficiare vor avea oportunitatea de a dedica timpul pe care l-ar petrece in mod normal cu spalatul rufelor unor alte activitati, fie ca este vorba de timp petrecut cu familia sau copiii sau pur si simplu timp acordat unei dorinte personale neimplinite – sa isi porneasca propria afacere, sa invete lucruri noi.

„Credem ca este timpul sa rasplatim romancele cu oportunitati pentru o viata mai buna. Daca anul trecut le-am multumit pentru bucuria pe care o aduc celor din jur, anul acesta pornim un nou proiect de care speram sa beneficieze cat mai multe femei si care ne dorim sa le ajute sa isi vada visurile implinite”, a declarat Monica Tamas, Senior Category Marketing Manager, Unilever South Central Europe.

Consumatorii vor avea si ei ocazia sa contribuie si sa sustina femeile care cred in visurile si sansa lor, cumparand produse DERO. Astfel, in perioada 15 februarie – 15 aprilie 2017, 1% din fondurile obtinute din vanzarile DERO vor fi redirectionate catre organizatii non-profit care creeaza oportunitati de dezvoltare pentru femei.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Comanda online revista The CSR Report. Livrare GRATUITA! Dismiss