Donatii pentru salvarea padurilor virgine din Romania
Lidl Romania a demarat o noua campanie de donatii la casele de marcat prin care cei interesati sa contribuie la salvarea padurilor virgine din tara alaturi de Greenpeace Romania. In perioada ianuarie-martie, clientii si angajatii companiei au colectat pana la 38.500 euro pentru a sustine programul comunitar IMPACT al Fundatiei Noi Orizonturi.
Devenite deja traditie si parte din strategia de CSR Lidl Romania, donatiile de la casele de marcat din magazinele Lidl continua. Astfel, in perioada 1 aprilie – 30 iunie, clientii si angajatii Lidl pot contribui la continuarea demersului Greenpeace Romania de a salva padurile virgine ale Romaniei. Anul trecut, alaturi de 100 de voluntari din 14 tari, Greenpeace Romania a documentat 845 de hectare de padure virgina in doua zone din Muntii Fagaras, vaile Cumpanita si Museteica, cu scopul de a le proteja prin includerea in Catalogul National al Padurilor Virgine si Cvasivirgine.
„Parteneriatul cu organizatia Greenpeace Romania vine ca un pas firesc pentru Lidl. Inca de la intrarea pe piata din Romania ne-am asumat ca vom investi intr-un viitor mai bun. Sustenabilitatea, responsabilitatea pentru mediul inconjurator si responsabilizarea partenerilor nostri in aceasta directie fac parte din ADN-ul companiei”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.
Lidl a inceput anul 2017 cu o prima campanie de donatii la casele de marcat din magazine, dedicata Fundatiei Noi Orizonturi. Fondurile colectate cu ajutorul clientilor si angajatilor Lidl au atins pragul de 38.500 euro, iar Lidl Romania a decis suplimentarea sumei, pana la 77.000 euro.
Leave a comment