Noutati

Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti

Dorna lanseaza campania #NaturaUndeNuTeAstepti, o initiativa prin care isi propune sa inspire oamenii sa se bucure de natura si sa aiba grija de mediul inconjurator, creand un liant intre orasul aglomerat si natura, prin ambalajul PlantBottle™, PET-ul 100% reciclabil, cu un continut de pana la 30% plante, dar si printr-o serie de activari neasteptate, chiar in inima orasului.

„Unul dintre angajamentele pe care ni le-am luat inca de la inceput este sa raspundem intotdeauna dorintelor consumatorilor nostri si sa folosim intr-un mod cat mai sustenabil resursele limitate pe care le avem. Pornind de la aceasta promisiune, am lansat in 2014 ambalajul PlantBottle™ – prima sticla PET facuta partial din plante, ca o solutie sustenabila si inovatoare. Prin #NaturaUndeNuTeAstepti vrem sa continuam acest demers si sa le oferim oamenilor natura mai aproape de ei, in cele mai surprinzatoare locuri”, a declarat Anca Nastase, Senior Brand Manager Still Drinks Romania & Moldova.

Inovatia ambalajului PlantBottle™ vine din faptul ca depinde intr-o masura mai mica de resurse neregenerabile, comparativ cu ambalajele clasice si reduce considerabil emisiile de carbon. Principala diferenta dintre ambalajele PlantBottle™ si cele PET traditionale  consta in materialele folosite pentru fabricarea recipientului. Ambalajele PET clasice sunt realizate din combustibili fosili, precum petrolul, in timp ce ambalajele PlantBottle™ sunt realizate dintr-o combinatie de materiale clasice si pana la 30% continut din plante. In PlantBottle™, o parte dintre componentele clasice pe baza de petrol au fost inlocuite cu trestia de zahar.

Ambalajele PlantBottle™ arata si se comporta exact ca PET-urile clasice, dar au o amprenta mult mai redusa asupra mediului si asupra resurselor, si sunt 100% reciclabile.

Apa Dorna isi are izvorul in Carpatii Orientali, intr-o zona protejata ecologic din Vatra Dornei. Pornind din inima naturii, Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti, pana in ambalajele sale si chiar in aglomeratia orasului.

Campania va fi comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Comanda online revista The CSR Report. Livrare GRATUITA! Refuză