Farmec continuă campania ,,Unirea la Feminin” în Măgoaja și Brașov
În luna septembrie, Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă să doneze în cadrul campaniei de responsabilitate socială corporativă, ,,Unirea la Feminin”, programată pe tot parcursul Anului Centenarului.
Luna aceasta, donațiile sunt oferite localnicelor din Măgoaja, în nordul județului Cluj-Napoca, iar la finalul sesiunii va avea loc o nouă acțiune, demarată în colaborare cu Asociația Speranța pentru copii, adresată publicului feminine din centrele de plasament din Brașov.
Campania a pornit de la idea că, în ciuda unei societăți dezvoltate în care egalitatea între sexe, egalitatea de șanse și accesul la educație sunt subiecte dezbătute intens, femeile sunt cele mai critice între ele, în special când vine vorba de frumusețe și îngrijire personală. Astfel, Farmec a inițiat campania ,,Unirea la feminin”, ce are ca valori supreme ale frumuseții bunătatea și solidaritatea feminină.
,,Unirea la feminin” se desfășoară între 1 martie și 1 decembrie 2018 și oferă clientelor șansa de a-și arăta empatia și suportul față de femeile din grupurile vulnerabile. În acest sens, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate de românce din toate canalele de vânzări (online, magazine de brand Gerovital, hypermarketuri etc) este transformată în seturi de produse de îngrijire personală (deodorante, geluri de duș, șampoane, creme de față), destinate femeilor defavorizate, care au acces limitat la acest tip de produse.
“Campania Unirea la feminin, demarată în acest an, este una de referință pentru Farmec, marcând o noua etapă în dezvoltarea brandului Gerovital. Prin acest manifest care are loc chiar în Anul Centenarului, am transpus în realitate intențiile brandului de a se implica în comunitatea locală și de a susține româncele în dezvoltarea lor. Totodată, campania de CSR validează maturitatea, valoarea și dimensiunile atinse de Gerovital în România, în cei peste 50 de ani de existență. Ne dorim să încurajăm toate femeile din România, mai ales pe cele din categoriile defavorizate, vulnerabile și ne bucurăm că în această lună am ajuns în două noi localități, în care am cunoscut alte românce puternice. Până la final de an ne propunem să mergem în cât mai multe zone din țară, fapt pentru care mizăm în continuare pe sprijinul și pe ajutorul femeilor din România, oferit altor românce”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.
Echipa Farmec a ajuns pe 13 septembrie în satul Măgoaja, comuna Chiulești, din nordul județului Cluj, unde a oferit celor peste 90 de femei din categorii defavorizate diferite seturi Gerovital de îngrijire personală. De asemenea, beneficiarele s-au bucurat de momentele artistice de muzică și dans, și au avut parte de sesiuni de sfaturi și recomandări privind modul corect de îngrijire a corpului, tenului și părului, în funcție de specificul acestora.
În data de 29 septembrie va avea loc următoarea rundă de donații, dedicate publicului feminine din centrele de plasament. Pe parcursul acestui an vor mai avea loc alte 2 sesiuni de donații, la Suceava și Cluj-Napoca.
Acțiunile de donații precedente lunii septembrie s-au desfășurat în 5 sesiuni din cadrul campaniei Farmec, cu susținerea diviziei feminine The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers. Numărul total de beneficiare în urma acestor acțiuni este de 380 de romance, din 7 localități din țară: Câmpia Turzii, Turda, Filiași, Craiova, Iași, Măgoaja și Brașov.
Farmec S.A. Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, fiind un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În septembrie 2018, reţeaua celor 24 magazine de brand (Farmec și Gerovital) deţinute de Farmec se întinde în 16 orașe și cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 16 magazine Gerovital care se găsesc în București (3 magazine), Cluj-Napoca (2 magazine), Constanța (2 magazine), Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea şi Oradea.
Mai multe detalii despre acțiunile de donații din cadrul campaniei de responsabilitate socială a Farmec sunt comunicate pe platforma http://www.unirealafeminin.ro/. Aceasta este actualizată constant cu noutăți din proiect, rezultatele înregistrate, prezentarea purtătorilor de cuvânt ai campaniei și testimoniale ale beneficiarelor.
Leave a comment