Noutati

Lidl investeste 250.000 de euro in programe de educatie de calitate pentru copiii romani

Pentru ca toti copiii merita sanse egale la educatie, Lidl a facut echipa cu clientii sai pentru a transforma cumparaturile pentru scoala in tot atatea ocazii de a sustine misiunea programului national Teach for Romania.

Astfel, intre 21 august – 3 septembrie, fiecare produs din gama „Back to School” achizitionat de clientii Lidl a insemnat 1 leu investit in recrutarea, selectia si pregatirea invatatorilor si profesorilor care asigura educatia copiilor din scolile partenere Teach for Romania.

„Campania Back to School e o traditie pentru noi. Anul trecut, in aceeasi perioada, am donat catre Asociatia Little People cate 1 leu pentru fiecare produs din gama de rechizite achizitionat, pentru a raspunde unei probleme sociale acute – sanatatea. Anul acesta, prin campania Back to School, oferim sprijin educatiei, deoarece credem in capacitatea educatorilor de a pregati copii pentru un viitor mai bun, indiferent de mediul din care provin. Pentru ca echipa Teach for Romania faciliteaza schimbari pozitive reale, prin demersuri consistente in comunitati din toata Romania, ne-am dorit sa contribuim si noi la acest demers cu rezultate pe termen lung”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Campania s-a concretizat intr-o donatie totala de 250.000 de euro.

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Comanda online revista The CSR Report. Livrare GRATUITA! Refuză