Noutati

„Miscarea face bine” – indemnul pe care Telekom il adreseaza comunitatii pentru un stil de viata activ si sanatos

La Telekom, avem convingerea ca un stil de viata sanatos este unul dintre cele mai puternice instrumente pentru imbunatatirea calitatii vietii, atat personale, cat si profesionale. De aceea, promovarea unor obiceiuri sanatoase prin sport, alimentatie echilibrata si o viata activa, in general, reprezinta unul dintre pilonii de baza ai actiunilor de responsabilitate corporativa pe care Telekom Romania le sustine si le desfasoara cu consecventa.

Tot ce am facut si facem in aceasta directie are ca principal obiectiv sa le demonstram romanilor ca Miscarea face bine. Asa a luat nastere, cu cinci ani in urma, acest program–umbrela, sub care am sustinut si am derulat pana in prezent peste 20 de proiecte care au promovat sanatatea prin sport si printr-un stil de viata activ si echilibrat.

De Ruxandra Voda, Director Comunicare, Grupul de Companii Telekom Romania


Acest articol face parte din primul numar al revistei The CSR Report. Comanda AICI.


Credem ca intr-o buna masura am reusit. Tragand linie, constatam ca, in ultimii cinci ani, aproape un sfert de milion de romani a participat la evenimentele sportive in aer liber organizate si sustinute de Telekom Romania. Este vorba de editiile Miscarea face bine din 2011 incoace, marcate an de an prin Cea mai mare ora de sport, sustinerea semimaratonului Gerar, a Crosului Padurii, Maratonul Dunarii, Family Olimpics, Beach Volley Championship si, nu in ultimul rand, Maratonul International Brasov, a carui prima editie a reunit nu mai putin de 1.200 de alergatori la cele cinci curse.

Anul acesta, Cea mai mare ora de sport, cel mai mare eveniment sportiv desfasurat sub umbrela campaniei „Miscarea face bine”, aniverseaza sase ani de la lansare. La editia din 2015, desfasurata in perioada iunie – august, in parteneriat cu SmartAtletic si Getfit, in Bucuresti, Brasov si in Mamaia, au participat peste 50.000 de persoane. In cadrul evenimentului au avut loc 89 de clase de fitness, precum Steel Combat, Steel Tonic, Rebound AAS, Functional Training, Kangoo Jumps, Zumba, Khai Bo, Aerobic, Skandenberg, Spinning, Ultimate Workout si Onekor. Au fost amenajate zone speciale pentru biciclete stationare, Boot Camp, Real Ryder (antrenament cu 20 de biciclete stationare), Gravity (antrenamente cu aparate cu scripeti), TRX si fotbal. Sesiunile au fost sustinute de 115 instructori renumiti la nivel national si international.

Scopul acestor evenimente a fost, pe langa acela de a-i convinge pe romani sa faca miscare si sa aiba un stil de viata activ, si de a strange fonduri pentru cauze caritabile. Fondurile stranse din taxele de participare la crosul caritabil de anul trecut au fost folosite pentru procurarea de medicamente necesare copiilor bolnavi de cancer. De asemenea, sase copii cu probleme de greutate au terminat programul de educatie nutritionala „Emotiile nu sunt de mancare”. Partenerul medical al evenimentului a fost Fundatia Policlinici Sociale „Regina Maria”, care a oferit gratuit teste medicale generale si sfaturi medicale pentru un stil de viata sanatos pentru mai mult de 1.000 de persoane.

Miscarea face bine: in ultimii cinci ani, aproape 250.000 de romani au participat la evenimentele sustinute de Telekom.

Daca Cea mai mare ora de sport a atras zeci de mii de romani dornici de miscare moderata, competitiile de alergare sponsorizate de Telekom Romania au atras mii de alergatori profesionisti si amatori dornici sa isi testeze fortele si sa-si ridice nivelul de performanta. Una dintre aceste competitii care s-a impus deja in calendarul evenimentelor sportive cunoscute este Gerar, semimaratonul organizat in fiecare an, la sfarsitul lunii ianuarie. Cu sustinerea Telekom din 2014, Gerar s-a facut remarcat in peisajul competitional de profil ca prima competitie semnificativa a anului, din punct de vedere calendaristic, iar participarea a crescut de la an la an. La editia din 2016, care a avut loc pe 31 ianuarie, au participat aproximativ 700 de alergatori, atat la semimaratonul pe echipe, cat si la crosul individual de 10,8 km. Noi il consideram un fel de „incalzire” pentru ceea ce urmeaza!

Pe 29 mai va avea loc cea de-a doua editie a Maratonului International Brasov, organizat de Asociatia Sapte Scari, cu sprijinul Telekom Romania, si ne dorim ca si evenimentul din acest an sa re-confirme succesul primei editii, din 14 iunie 2015, la care au participat peste 1.200 de concurenti din sase tari. Practic, Maratonul International Brasov a capatat inca de la prima editie statutul de eveniment sportiv major, demn de a figura in calendarul competitional al oricarui alergator profesionist sau amator.

Telekom Romania a reusit o performanta notabila prin promovarea miscarii in aer liber, devenind, cu perseverenta si cu incredere, un model de relevanta in ceea ce priveste educatia pentru sanatatea comunitatii, cu actiuni si cu rezultate concrete si de anvergura. Cred ca, daca adunam numarul de kilometri alergati in cadrul competitiilor sportive organizate si sprijinite de Telekom, si ma refer inclusiv la Cea mai mare ora de sport, am putea spune ca am inconjurat Pamantul pe la Ecuator cel putin o data! Le multumesc tuturor celor care s-au implicat si se implica in proiectele noastre si ii astept si in 2016, si in anii care vor urma, sa ia startul alaturi de noi si sa continuam sa demonstram impreuna ca „Miscarea face bine”, oriunde si oricand.


Acest articol face parte din primul numar al revistei The CSR Report. Comanda AICI.


Leave a comment

Your email address will not be published.


*