Grupul CEZ in Romania publica pentru prima data rezultate non-financiare
Grupul CEZ in Romania publica pentru prima data in istoria companiei rezultatele non-financiare inregistrate in 2016, in trei domenii: economic, social si mediu, folosind un cadru international de referinta – Global Reporting Initiative G4, optiunea Core.
Rapoartele publicate includ date atat pentru Grupul CEZ in Romania, cat si pentru Distributie Energie Oltenia.
“In acesti 12 ani in Romania am lucrat ca un partener stabil si demn de incredere pentru toti actorii nostri interni si externi si am dat importanta egala responsabilitatilor noastre sociale si de mediu, precum si celor economice. Misiunea pe care ne-am asumat-o nu a fost una simpla: sa aducem energie electrica in casele a peste 3,5 milioane de romani, sa coordonam cel mai mare parc eolian de pe uscat din Europa si sa avem grija de mai mult de 1800 de angajati. In plus, am dorit sa fim un partener de incredere pentru autoritatile romane si un exemplu de buna practica in sector. Recunoasterea oferita de Global Initiative Reporting rapoartelor noastre de sustenabilitate este o confirmare a faptului ca suntem pe drumul cel bun in indeplinirea misiunii noastre”, a declarat Martin Zmelik, Country Manager al Grupului CEZ In Romania.
Rezultate cheie atinse in 2016:
- Energia electrica si gazele naturale furnizate au ajuns catre mai mult de 3.500.000 de persoane din 7 judete din sudul Romaniei;
- A operat cel mai mare parc eolian de pe uscat din Europa, situat in Dobrogea, in zona localitatilor Fantanele, Cogealac si Gradina si un sistem hidroenergetic in judetul Caras Severin, cu centrale electrice amplasate pe 4 lacuri (Secu, Gozna, Valiug si Timis Trei Ape); impreuna, parcul eolian si hidrocentralele au produs 1.235 GWh, ceea ce reprezinta mai mult de jumatate din targetul de minim 20% al energiei totale care trebuia sa fie produs din surse regenerabile la nivel national;
- Investitiile facute in modernizarea retelelor de distributie si a statiilor de transformare in 2016 au fost de peste 166 milioane lei;
- Pierderile de energie au atins cel mai mic nivel din istoria companiei;
- Peste 45.000 ore de training au fost alocate pentru dezvoltarea angajatilor;
- Au fost investiti peste 1.479.000 lei in programe de CSR, in beneficiul comunitatilor locale;
- 90% dintre achizitiile de produse/servicii sunt facute la nivel local, lucrand cu aproximativ 400 furnizori locali;
- Au fost introduse doua statii de incarcare a vehiculelor electrice in Pitesti si Craiova si s-au achizitionat doua masini electrice pentru parcul auto CEZ;
Leave a comment