Raport Sustenabilitate HEINEKEN Romania 2014
Acesta este al cincilea raport de CSR al companiei. Detaliaza activitatile din anul calendaristic 2014 si a fost publicat in 3 septembrie 2015.
HEINEKEN Romania si-a imbunatatit rezultatele cu privire la atingerea obiectivelor agendei de sustenabilitate “Brewing a Better World” pe anul 2014. Astfel, peste 70% din ingredientele folosite in producerea berii provin acum din Romania. Investitia in comunitatile locale, prin programul HEINEKEN pentru Comunitati, a depasit 1.3 milioane lei. Fondurile s-au indreptat spre Constanta, Craiova, Targu Mures si Miercurea Ciuc, orasele in care compania detine fabrici de bere. In plus, peste 70.000 de oameni au fost informati despre consumul responsabil si riscurile abuzului de alcool prin Programul AlcoHelp dezvoltat in parteneriat cu ALIAT. Au fost reciclate peste 216.000 de tone de produse electronice datorita parteneriatului cu Green WEEE. Toate fabricile au statii de tratare a apei uzate, din dorinta de a proteja mediul si resursele de apa. Sanatatea si siguranta angajatilor ramane prioritatea numarul 1.
In 2014, compania si-a concentrat eforturile asupra celor sase prioritati ale agendei, obtinand rezultate mai bune pe fiecare dintre aceste arii: promovarea consumului responsabil de alcool, sustinerea comunitatilor locale, asigurarea sanatatii si sigurantei angajatilor, protejarea resurselor de apa, reducerea emisiilor de CO2 si aprovizionarea sustenabila. Tot in 2014, au redenumit strategia globala de sustenabilitate din “Brewing a Better Future” in “Brewing a Better World” pentru a evidentia impactul global pe care HEINEKEN il are astazi.
Raportul a fost realizat conform unor standarde proprii, neurmand o metodologie anume.
Datele sunt usor de parcurs si bine structurate. Ele urmaresc politica globala de CSR a companiei si prioritatile pentru anul 2020. Este usor de citit, iar prezentarea grafica este foarte prietenoasa.
Ramane de apreciat continuitatea in prezentarea anuala a activitatii de CSR printr-un raport dedicat piatei locale.
Leave a comment