Kaufland, cea mai responsabila companie din Romania

Kaufland Romania a obtinut primul loc in topul celor mai responsabile companii din tara, cu 94 de puncte din 100, conform analizei celei de-a treia editii Romania CSR Index 2018, ce a inclus peste 600 de companii din tara.
Recompensata cu distinctia Gold Level, Kaufland Romania se implica in cele mai importante directii cu rol esential in dezvoltarea societatii – sanatate, educatie, cultura, sport, protectia mediului si nu se rezuma doar la Directiva 2014/95/UE privind publicarea informatiilor non-financiare. De curand, compania a publicat primul raport de sustenabilitate care prezinta impactul social al acesteia in randul comunitatii, accesibil aici.
Premiul Gold Level reprezinta o recunoastere a eforturilor companiei de a reuni, intr-un raport de sustenabilitate aliniat standardelor internationale de raportare GRI, toate informatiile non-financiare relevante. Raportul face parte dintr-un amplu proces de investitii in sustenabilitate demarat de companie. In cadrul acestui proces, Kaufland a creat si prima sa echipa certificata in sustenabilitate, care reuneste 15 reprezentanti din fiecare departament al companiei, ce au fost instruiti prin intermediul unor sesiuni de formare de catre experti in sustenabilitatea de business.
Kaufland Romania investeste anual peste 6 milioane de euro in comunitate, prin proiectele derulate cu ONG-uri, in cauze sociale, sport & sanatate, educatie, cultura si pentru mediul inconjurator.
Romania CSR Index 2018 a inclus 696 de companii care au peste 500 de angajati in Romania.
Cele 9 categorii (avand in total un numar de 49 de indicatori) care stau la baza distinctiei sunt:
- Guvernanta corporativa
- Diversitatea
- Impactul economic
- Mediul inconjurator
- Drepturile Omului si Politica Anti-Coruptie
- Angajatii
- Marketing si Creating Awareness
- Investitii in comunitate
- Lantul de aprovizionare
“Sustenabilitatea a fost tot timpul un pilon important, integrat in modul in care compania noastra isi desfasoara activitatea. Asadar, credem cu tarie ca distinctia este un prim pas care ne incurajeaza sa mergem mai departe in aceasta calatorie comuna catre un viitor mai bun pentru noi si pentru generatiile urmatoare”, declara Valer Hancas, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland Romania.
Din pozitia sa de cel mai mare retailer din Romania, Kaufland are un rol important in dezvoltarea economica a tarii. Compania sprijina economia locala, prin incurajarea achizitiilor de la producatori romani, prin promovarea de practici transparente si responsabile in relatiile cu partenerii de afaceri, prin sustinerea si grija acordata angajatilor, dar si prin contributia pe care o aduce la cresterea gradului de constientizare a temelor precum consumul responsabil, grija fata de mediu si sustinerea comunitatilor locale.
Leave a comment